What are you listening to?

Loneliness, Depression & Relationship Forum

Help Support Loneliness, Depression & Relationship Forum:

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Placebo - Hang On to your IQ

The song off their demo tape before they were signed, NOT the song on their first album

[youtube]/v/4lj8NJgrIb8?fs=1&hl=en_US[/youtube]


Careful not to give your favours
To the lonely housewife neighbours
I had one who sent me her heart
In a tupperware container
 
Big Mama Thornton - Sometimes I Have a Heartache
 
[youtube]YvfXXC8KoXM[/youtube]

A friend at work shared this song with me yesterday. It's rather sweet and pretty
smallsmile.gif
 
The Jerms - Thats All She Wrote
 
[youtube]/v/vMir55AvMgA?fs=1&hl=en_US[/youtube]

Toujours stupfi par ce manque de direction
Hey you, hey you
N la csarienne sa premire opration
Hey you, hey you
Ses habits avantagent sa ple complexion
Hey you, hey you
Et maintenant tant d'efforts pour une si simple rection
Hey you
Mfiez-vous des apparences
Ca n'a aucun sens
Mfiez-vous des apparences
Ca n'a aucun sens

Il drague en bote et il cherche sa connection
Hey you, hey you
Pas trop de jouissance mais pas mal d'affection
Hey you, hey you
Il rve de l'endroit la plus belle slection
Hey you, hey you
Mais toujours tant d'efforts pour une si simple rection
Hey you
Mfiez-vous des apparences
Ca n'a aucun sens
Things aren't what they seem
Luxemburger Queen
He's a burger queen

Things aren't what they seem
Luxemburger Queen
Luxemburger Queen
Luxemburger Queen
He's a burger queen.
 
In our pain and sinning fail
Accept peace and whine
Going bad and taking all this
It's of each and tide
Calling bean and sinning call
Now I'm neat and tight
Gonna crap with naked Elvis
Sits there cheating high

But she will back on mainframe
She got crack on cocaine
Shes on crack on the ceiling

Jesus loves you

Jesus loves you

a tout a l'heure

a tout a l'heure

[youtube]/v/LK6qj_3qNX4?fs=1&hl=en_US[/youtube]
 
The Turtles - House Of Pain
 
kofe said:
It may affect your psyche - you were warned :)

I watch movies about eating honeysuckle and having sex with dead people. I think I can handle it :p

_____________________________________________

Serge Gainsbourg - Ballade de Melody Nelson

Ca c'est l'histoire.

De Melody Nelson. Qu'à part moi-même personne. N'a jamais pris dans ses bras. Ca vous étonne. Mais c'est comme ça. Elle avait de l'amour. Pauvre Melody Nelson. Ouais, elle en avait des tonnes. Mais ses jours étaient comptés. Quatorze automnes. Et quinze étés. Un petit animal. Que cette Melody Nelson. Une adorable garçonne. Et si délicieuse enfant. Que je n'ai con. Nue qu'un instant. Oh! Ma Melody. Ma Melody Nelson. Aimable petite conne. Tu étais la condition. Sine qua non De ma raison.

[youtube]/v/nY4-C9M9OLA?fs=1&hl=en_US[/youtube]
 
Magical Power Mako - The Story of Our Master
 
eris said:
Serge Gainsbourg - Ballade de Melody Nelson

Ca c'est l'histoire.

De Melody Nelson. Qu'à part moi-même personne. N'a jamais pris dans ses bras. Ca vous étonne. Mais c'est comme ça. Elle avait de l'amour. Pauvre Melody Nelson. Ouais, elle en avait des tonnes. Mais ses jours étaient comptés. Quatorze automnes. Et quinze étés. Un petit animal. Que cette Melody Nelson. Une adorable garçonne. Et si délicieuse enfant. Que je n'ai con. Nue qu'un instant. Oh! Ma Melody. Ma Melody Nelson. Aimable petite conne. Tu étais la condition. Sine qua non De ma raison.

hi eris, i like Tout Le Monde by Megadeath:):D
 
hi :) that means "everyone" or "to everyone" :) When I was like 12-14 megadeth was my FAVORITE band. Thats when the "symphony of destruction" album came out. As you can see I listen to a lot of french music now. I really like french music because what they call pop music its really what americans would call alternative music. I also love black metal. Figure that one out :p

________________________________________________________________________________________________________

Indochine - L' aventurier

Egare dans la vallee infernaleLe heros s'appelle Bob Morane. A la recherche de l'ombre jauneLe bandit s'appelle. Mr Kali-JonesAvec l'ami Bill Ballantine. Sauve de justesse des crocodiles. Stop au trafic des CaraibesEscale dans l'operation NadawiebLe coeur tendre dans le lit de Miss Clark. Prisonniere du sultan de Jarawak. En pleine terreur a Manicouagan. Isole dans la jungle birmaneEmprisonnant les flibustier. sL'ennemi est demasque. On a vole le collier de CivaLe maharaja en repondraEt soudain surgit face au ventLe vrai heros de tous les temps Bob Morane contre tout chaca. lL'aventurier contre tout guerrier. Bob Morane contre tout chacal. L'aventurier contre tout guerrier. Derivant a bord du sampan. L'aventure au parfum d'Ylalang. Son surnom, Samourai du soleilEn demantelant le gang de l'archipel. L'otage des guerriers du Doc XathanIl s'en sortira toujours a tempsTel. l'aventurier solitaireBob Morane est le roi de la terre. Et soudain surgit face au veny. Le vrai heros de tous les temps Bob Morane contre tout chacal. L'aventurier contre tout guerrier.Bob Morane contre tout chacalL'aventurier contre tout guerrier

[youtube]/v/NJK8aVOUm9o?fs=1&hl=en_US[/youtube]
 
eris said:
hi :) that means "everyone" or "to everyone" :) When I was like 12-14 megadeth was my FAVORITE band. Thats when the "symphony of destruction" album came out. As you can see I listen to a lot of french music now. I really like french music because what they call pop music its really what americans would call alternative music. I also love black metal. Figure that one out :p

thanks:) i loved Megadeath! i still do, but not as much anymore. like you, i pretty much like everything. from Type O Negative to you name it, whatever. i like French music also. one of my favorites i think is called Les Nubienne. i haven't listened to them for awhile tho, so i might have the spelling wrong. but loved them!!!
 

Latest posts

Back
Top